2009-01-18

Fest hos Henke med Guitar Hero o Buzz



Fredagen va hur kul som helst. Jag o mamma började med att gå och sola en liten stund. Sen gjorde jag mig iordning hemma hos henne. Jag skulle ju ändå sova där o hade alla grejjer med mig. Så det va absolut enklast. Mamma körde mig bort till Henke o på vägen plockade vi upp Mike. När vi kom så va Mats o hans Betty, o Björn där och vi rockade i lite lugn o ro. Och sen när resten kom så blev det ett jädrans liv så Mats o Betty körde hem. Vi spelade och sjöng så jag vet inte vad. Detta spel är ju sååå roligt. För er som inte testat det så gör det. Vi va ett helt band som bytte medlemmar hela tiden. Detta gäng är väldigt roligt för att det är ingen som "bangar" utan alla provar nåt eller sjunger eller jag vad man nu gör. Låtarna kanske för en flicka som mig inte är dom bästa men vad fan, Rock on!!! Vi spelade och umgicks o tur va väl att Henkes granne under inte va hemma för vi stannade ganska länge.
Hälften drog ner till stan o hälften stannade. Då började vi spela Buzz. Jösses vilket spel. Svara på frågor o fort ska det gå mitt i natten med lite alkohol i kroppen. Man kan lätt säga att det laget jag va med i förlorade.....Skit! Hahaha men det va superkul ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh låter som en super helg och att ni hade skit kul..fortsätt med det =)