2009-01-04

Igår va vi hos Viviann o Lasse och åt god mat o tårta. Viviann fyllde år. Vi har ingen almanacka och Anders hade glömt bort att hans mamma fyllde år så vi hade ingen paket eller nått med oss. Det tyckte jag va väldigt pinsamt. Men det gick bra ändå. Vi åkte hem famåt kvällningen. När jag kom hem hade jag glömt min telefon hemma o där va det ett sms från Mike om att dom skulle spela GuitarHero hemma hos honom o Henke o Björn skulle oxå komma visste jag så jag rekade läget hemma och åkte in en stund. Dom sjöng o spelade för glatta livet o efter 3 glas vin så sa Stina, kom igen nu Rosa. Ok jag prova. Och det va ju roligt. Lite halvsvårt men kul. Ibland försvann man bara in i dessa pluttar som man skulle träffa precis på rätt sekund. Men va fan det va ju första gången o det gick ganska hyffsat. Jag o Mike har oxå som "aktivitetsansvariga" på SF bestämt att vi ska ha en lite fest. Det ska bli kul.

Anders o Alicia va ute och gick en runda innan på dagen och då passade Elias o jag på att leka drake.

Nu ska vi iväg till Jon o Sara o fika lite.

Inga kommentarer: