2009-01-16

Oj vad dagarna bara går. Jag blir ju helt pottförvirrad. Igår jobbade jag HELA dagen på BP 8-18 med en liten paus vid 16.30 då jag åkte och solade. Det va så varmt och skönt men så mitt i ringer mpbilen o jag ser att det är Johanna så jag va tvungen o svara. Det handlade ju om jobberbjudandet jag har fått. Så idag har jag ringt frenetiskt till rektorn på Teknikum men hon sitter i möte o har väl viktigare saker framför sig. Åhh jag behöver verkligen träffa henne så fort som möjligt. Man kan blir tokig för mindre.

Idag har vi haft en mysig stund på Elias dagis men vi fick ett tråkigt besked o det är att Sandra ska sluta hos oss då det inte kom så många barn som dom beräknade. Super trist för gruppen hade verkligen blivit enad på så få dagar.

Nu ska jag gå o vila lite medans Elias sover för ikväll ska jag på fest med SF. Vi ska spela guitar Hero World Tour o Buzz o ha det allmänt roligt.

Anna - Jag har inte fått reda på någonting ang Alvas död o varför hon dog. Har inte pratat med Håkan eller Malin på ett tag nu. Men läkarna sa oxå att det fanns en chans att dom aldrig skulle få nått svar på varför hon dog. Det vi vet till 100% är att hennes hjärtklaffar va friska för dom har hon ju donerat.

16.00
Jag gick ju och la Elias vid 10.20 innan idag o sen så satt jag o surfade en liten stund. Därefter gick jag oxå o la mig o vila, tänkte att det skulle vara skönt en stund innan han vaknade. Slumrade till kan man säga och flög upp när Elias vaknade. Tittade på kl o då va hon 13.22!!! Men jösses tänkte jag vi ska ju hämta Alicia nu o hur länge har vi igentligen sovit???? Jag i 2 timmar o Elias i 3 timmar. Hämta storasyrran och kom hem vi var ju ganska hungriga alla 3 då för jag o Elias hade ju sovit över lunchen. Så vi käkade lite. Alicia fick gå o sova för det märktes på henne att hon inte sovit på dagis. Men efter en liten stund började Elias och gny. Äh tänkte jag jag provar. Och han somnade igen som en liten gris. Alicia har just nu sovit i 1½ timme o Elias i 1 timme. Undrar om han e på väg att bli sjuk. Varför inte, för förra gången jag va ute så hade ju Alicia kräksjukan så det är väl Elias tur o vara dålig inatt. Får hoppas för både hans o Anders skull att det inte blir nått.

Inga kommentarer: