2009-01-04

Nu ikväll har vi varit hos Sara Jon o Albin. Dom bodde jättemysigt. Ett sött hus i Dädesjö. Vi fikade, barnen o grabbarna gick ut en liten runda. Men det va -13 grader så dom va inte ute så länge. Jag o Sara lagade lite mat. Vi åt o Sara o jag tog varsitt glas rött o det va sååå gott. Det är superkul att man har lärt sig dricka rött för det kan man njuta av på ett annat sätt än vitt tycker jag. Vi hade en jättetrevlig eftermiddag o kväll.

Vi va hemma vid 21 o då va det bara att stoppa barnen i säng. O så ska jag alldeles snart krypa till kojs jag med. Imorgon blir det mycket jobb. Först BP mellan 10-14 o sen på SF mellan 17-22. Så det gäller att man e pigg.



Säger oxå grattis till Isak som fyller 1 år idag. Hipp hipp hurra!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

vanlig arbetsdag med andra ord

Anonym sa...

Japp en vanlig dag, vem du än är.

Anonym sa...

Tänkte, har John fått barn?!
Men sen såg jag, det är ju han med tungan :)hoppas ni haft en bra helg..jobba PÅÅÅÅ

Anonym sa...

Hahaha, nä du det är bara min lille, ja tungkillen...=) hahaha!!!

Anonym sa...

NI är välkomna..