2009-01-09

Vilken dag

Idag har dagen gått i 110. Vi vaknade vid 8.45 o steg upp o gjorde oss i ordning. Kl 10.30 skulle jag vara på möte hos chefen o Anders hade barnen på jobbet. Det kom upp lite förslag som jag fick fundera lite på. Sen va det hem för Roger skulle komma vid 13 o hjälpa oss med vår TV-antenn. Vår TV mottagning är/var inte den bästa. Ev. så är det även fel på vår box vi köpte så han rådde oss till att åka o byta boxen oxå. Strax inna 14 stack jag till bion, vi hade personalvisning av filmen The day the earth stod still. Den va riktigt bra. Och vi va ganska många denna gången. Kul. Sen åkte jag direkt till ett boende och hälsade på lite. Kollade läget om det va ett ställe jag kunde tänka mig att jobba på. Hmmm nu är det lite jobbigt. Många beslut ska tas. I veckan kändes det som att det va klart men ack nej. Nu måste jag tänka om lite.

Nu ska jag o Anders softa lite o kolla Let´s Dance. Hade pratat med camilla litei veckan om att ev ses i helgen o käka lite tacos. Nu när Anders ringde så va det inget svar o då undrar man ju givetvis om dom har åkt in för att föda bebis. Åhhh så spännande och roligt......

Inga kommentarer: