2009-01-22

Igår va jag och fikade med Pilla. Det va såååå roligt och träffa henne igen. Vi lärde känna varandra på ett konfirmationsläger och sen hängde vi ihop jämt fram till gymnasiet. Där skildes vi åt och ingen av oss vet varför igentligen men nu har vi igen hittat varandra. En fika på stan blev en helkväll med god mat o vin. Vi pratade o pratade o pratade. Det kändes som om att vi bara tog vid där vi slutade. Sånt är så roligt tycker jag, för mig är det vänskap.

Idag har jag jobbat först på BP 8-16 sen åkte jag till SF o körde ett pass till 22. Så just nu är jag ganska mör.

Har kollat på en grej idag. Jag hoppas att det finns kvar imorron och att det går.....

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅh jag kan bara hålla med,kändes så fantastiskt bra!!!
..men kan verkligen inte komma på vad som hände...men skit i det!Nu är det 2009...inte 1989..hehehehe
Kram på dig vännen
p