2009-01-20

Första lämningen

Idag har jag varit och lämnat Elias för första gången på dagis. Han ska vara där i 1 timme själv med sina nya kompisar. Och det kommer inte vara några som helst problem. Han är ju sin systers lillebror o båda mina barn är ganska kavata av sig så.....
Just nu sitter jag med dagens läxa från dagis o det va att ta fram lite kort på familjen som vi sen ska göra ett litet häfte av. Jag har inte riktigt förstått vad dom ska ha det till men men... det är bara att göra o se glad ut.

Tvätten går för fullt oxå. Är redan inne på min andra maskin. Fast den först va inte så stor, det va mina SF kläder bara. O så är jag trött o hängig. Den där huvudvärken jag har haft i över 2 veckor nu vill inte ge med sig o febern bryter aldrig riktigt ut. Fattar inte riktigt vad korppen håller på med.

18.30
Nu har Anders åkt på innebandy för 3 dagen i rad och jag tycker det suger, men samtidigt så har vi olika intressen och det är bra så. Det är ju lika tråkigt för Anders när jag är iväg o jobbar på kvällarna. Fast om jag ska gnälla så jobbar jag o han roar sig. Men jag har lobbat för att vi kanske ska ha Happy SF 1 gång i månaden så det kommer att gå på ett ut.;)
Nu håller jag på med storkok till mig o barnen. Det blir......Bullens varmkorv!!!!!
Ja just det, är det någon av mina andliga vänner som vill följa med på en ljuskväll? Det är den 25 januari kl 16.00. Det kostar 200 kr att få träffa denne människa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuskväll? Förklara

Anonym sa...

Tja... tror det kallas ljuskväll för att det kommer en ande med ljus till dig. Har varit en gång tidigare och det va nog det märkligaste jag varit med om. EN person som jag aldrig träffa tar "kontakt" med andevärlden och börjar berätta för mig om vem jag är o "allt" som hänt i mitt liv. Det va fasen spooky kan jag tala om för dig. Jag lipade som en gris.

Anonym sa...

Nej fy, ande världen får klara sig utan mig. Låter skit läskigt och sen kan man inte sova.
Nej andar o den andra världen är inget för mig.. =)