2009-01-07

Idag är ja hemma med barnen själv för första gången på länge. Anders har börjat jobba igen och det känns konstigt. Barnen leker o bråkar omvartannat. Elias har kaxat till sig mot Alicia och ger sig inte i första taget. Det brukar sluta med att Alicia kommer springandes, mamma....Elias gjorde si eller så. Haha riktikt roligt faktiskt.

Nu har jag plockat ner (med Anders hjälp) alla julsaker och julgadiner. Allt ligger i sina respektive lådor. Det är bara julgransljusen som ska ner i sin låda, men det får Anders fixa. Han e ljusansvarig. Vi behåller julstjärnor o adventsljusstakar ett tag till för annars blir det så himla mörkt på en gång. O det är ju lite tråkigt tycker jag.

Har pratat med chefen idag o vi ska träffas på fredag förmiddag för att prata om framtida jobb nu när jag ska tillbaka o jobba. Usch nu e det mindre än 1 månad kvar tills man ska börja. Jag kommer att börja jobba 50% på kommunen och det känns jättebra och sen ska jag jobba 40% på Babyproffsen. Nu när jag har bestämt mig för detta känns det jättebra. Nu ska jagbara få ner tiderna på papper. Har inget schema ännu från kommunen men det kommer under januari så det är lungt. SF kommer jag ha kvar som lite extra som ger oss lite semesterpengar typ.

Inga kommentarer: