2009-04-23

Åh vad jag slet innan idag Jag hann med mycket:

  • 2 maskiner tvätt var av en va vinterns mössor o vantar o jackor
  • Sätta upp "stängslet" på högersidan av framsidan så nu kan ingen rymma den vägen=)
  • Rensade i 1 av 2 rabatter
  • La bort alla stöttepelare till hallonen
  • La undan Anders konstiga brädor han sparat bakom garaget o flyttat på två pallar.
  • Räfsat bort löven där brädorna o pallarna låg
  • Kört undan 2 lass jord med skotkärran, o det va astungt!!! Resten får Anders göra!

Allt detta inna kl 12.30 för sen va det dags att göra sig iordning o åka till jobbet till 14.00 o jobba natten tills imorgon kl 15 o därefter till SF o köra ett biopass mellan 17-22. SEN är det vila=) Beroende på om vi får barnvakt eller inte så tänkte jag jobba på BP på lördag medans Anders är o plantera skog. Någon som vill passa mina barn mellan 10-14?

1 kommentar:

alex sa...

Självklart om jag bara kunde.
Dutkig du är, slit inte ut dig bara