2009-04-07

Tisdag

Igår hade vi en härlig dag var och en på sitt håll. På eftermiddagen strålade vi samman i Linnéparken. Anders kom med barnen på cykel o jag hade bilen. Camilla, Loke, Nike o Hanna, Amelie o Nadine o Susanne o Nikolas va där oxå så vi gungade och sprang runt överallt. Det va riktigt roligt och se alla kidsen springa runt o leka. Det va givetvis lika roligt o träffa dom andra "mammorna". Man är fördålig på att ses men samtidigt så är det svåt att få till det. Allt måste ju stämma, jobb o fritid.
Sen pratade jag Tilda om att om hon o Tulle ville så kunde jag ta Theo under begravningen. Jag tycker nämligen att hon o Tulle ska få vara för sig själva under den stunden. Jag är tacksam över att Alicia o Elias va hos farmor o Lasse när vi begravde morfar. Det verkade som om hon nappade på förslaget.
lite senare på kvällen kom Fia o Olle ut en runda. Jag har inte sett Fia på 100000 år. Det va sååååå roligt o träffa dom. Vi småpratade om allt o dom verkade ha det bra i Stockholm. Känns skönt=).

Nä nu måste jag jobba vidare. Är på Bemanningen idag och det är såå roligt. Idag är det lite lungt men rätt som det är smäller det till o man får häcken full;)
I em ska jag springa en runda, jag måste måste....

Inga kommentarer: