2009-04-05

Oj oj vad vi är duktiga. Efter att Anders va klar med hydroforen o jag med mitt te så satte vi igång och städa i trädgården. jag refsade löv och skräp på baksidan, vi slog sönder det gamla fasutaket och eldade upp en jätte stor skräphög. Elias låg i vagnen o sov i 2½ timme och Alicia lekte med grannflickorna hela dagen. Det har blivit så fint här bak nu och vi hoppas på att gräset tar sig här bak igen så vi får en fin plätt här med. Nu när vi inte ska ställa bilarna härbak mer.


Sen åt Anders o barnen glass ute i solen o jag åkte och jobbade. Phu vilket pass det va igen. Men ändå roligt.



Idag så har vi slappat. Jag har träningsverk efter min löparunda i benen och i armarna o ryggen efter räffsningen. Snart ska vi på kalas x2. Först till Albin som fyller 7 o sen till mamma som fyllt 37...ehhh ja eller va det nu va. Man kan ju inte hålla räkningen jämt=)

Gumman.... Jag tänker på er i massor. Hoppas ni får komma hem snart igen. Kram kram

Inga kommentarer: