2009-04-01

Åhhh vilket underbart väder.... Vad man har längtat efter detta och nu är det äntligen här. Jag sa tillmig själv att så fort det blir lite varmare och ljusare på em/kvällen ska jag börja springa igen. Nu är det typ här så vad har jag för svepskäl nu???? Hmm det är väl bara o ta tag i saken...=) Jag vill ju inte ha min mage kvar så det är väl bara att börja jobba.

Läste på aftonbladet nu att Linda Rosing hade gjort sitt val i hennes TV-serie. Hugo en 19 årig pojke. Seriöst, folk får verkligen leva sina egna liv precis hur dom vill. Men detta måste jag bara tycka lite om! Hur äcklig får man vara. Hon är ju 35 år och har en son som är 15 år. Visst det går fint med ålderskillnad det har många bevisat förr men då är man ändå lite samspelta båda har fyllt 25!!! Men han är 19 år. Han har fått köra bil i 1 år, han kommer inte in på annat ärn 18-års disco o han får inte köpa sin egen sprit på systemet. Tror man seriöst att om man är 35 år att det kommer vara nått o satsa på. Jaaaa jag veeet, det va ett prtrick för att få mer pengar men det finns bättre sätt att käna dom på än att återigen hänga ut sig som en h...a på TV. Jag har enbart kollat på 1 program enbart för att veta vad jag pratar om. Nä usch o fy. Alltså min lillebror är 27 år o han är "liten" o då slänger man på 8 år till på det.Bläääää!!!

Idag har det varit en rolig dag på jobbet. Fått hyffsat mycket gjort. Imorron ska jag vara på Bemanningen, Mija är sjuk så det är första gången själv. Igentligen skulle jag gått brevid en gång till men det får vi strunta i. Det är bara att hugga i. Ska bli superkul!!!

1 kommentar:

alex sa...

Jävla skit, skrev ett inlägg sen deleta jag allt..
Hm men ok kort; det är ju linda rosing vi pratar om då kan allt hända. Inte ett dugg förvånad, vad gör man inte för att överleva ett tag till i rampljuset??!!

Ut o spring hade med velat, men det går inte än..