2009-04-28

Idag så börjar barnen sent för jag har natten, så just nu är det full rulle. Anders städade badrummet igår o jag tog resten nu på morgonen. Phu, är genomsvett. Känns väldigt kvavt ute. Åska på G tros???


Härrom dagen ville Alicia ha lockigt hår, så där som princessorna har det. Så då va det bara till attställa sig och fläta. (Jag hittar inte min krustong) Men hon stod där så snällt hela flätningen. 2 små pustningar bara.


Sen igår så va Anders o barnen på CityGross och bytte våra utedynor. Vi köpte gröna fina förra året och dom va mer eller mindre gula nu när vi tog fram dom. Jag ifråga satte det till mamma men hon sa att vi nog fick leva med det, Nähe tänkte jag... så jag frågade en kille på CG o först va han lite tveksam en när jag sa att dom knappt va 1 år gamla o gula så ändrade han sig tvärt... kom in imorron så får ni nya. När Anders kom in så sa han att det hade varit fel på en sänding så alla gröna hade blivit gula som våra hade bivit så vi fick 5 nya. Men vi vågade inte ta gröna igen utan vi tog beiga. Dom hade svarta oxå o det hade varit skitsnyggt men man vet ju inte hur dom ser ut efter 1 sommar....

1 kommentar:

alex sa...

Vilken tur att ni fick nya, vilket projekt att göra flätor.
Men mysigt jag tror jag vill låna din tjej o göra tjej saker jag med..
Ha en bra natt på jobbet