2009-04-03

Sjuka....

Idag va jag trött när klockan ringde. Men piggnade till ganska snabbt. Det va ju en rolig men tröttade dag på jobbet igår. När jag skulle lämna Elias på dagis så märkte jag att jag hade glömt hans skor hemma så det va ju bara att vända och köra hem igen i ilfart. Alicia kom lite sen o jag va på jobbet 5 över 8. Så det va bra jobbat måste jag säga. Alicia blev lessen idag när jag lämnade henne men men ibland är det ju ett måste. Jag donade på o kvart i 10 började jag avsluta det jag höll på med för kl 10 skulle jag vara hos Melker och nyttja min julklapp. Då... ringer Alicias dagis. Dom säger att hon har 38.6 i temp så det va ju bara o åka o hämta henne. Ego som jag är så bedömde jag att hon kunde vara hos Anders i 1 timma medans jag fick min massage. Åhh så skönt det va. Hämtade upp henne och hon va avrken varm eller annat. Hmmm vad ska vi göra... Alicia började lipa när jag sa att vi skulle åka hem. Jag kollade kl. 11.10, ringde Tobbe o så stack vi och kollade på en film. Pettson o Findus, Glömligheter blev det efer att ha provat Monster vs. Aliens. Det va INGEN barnfilm alls. Jo för större barn 10 år typ. Men Pettson o Findus gick hem o vi va helt ensamma i salongen. Vi åt popcorn o mös bara Alicia o jag. Mysigt=)

Nu är vi hemma o det är dunderfint väder ute men det hjälps inte. Jag MÅSTE damsuga o vika tvätten, gud så trist.... men som sagt ett måste.

Inga kommentarer: