2009-04-18

Underbart väder ute o jag slutar snart och jobba. Har varit en runda på satn med mina boende. Men nu längtar jag efter min familj som kommer och hämtar mig kl 16!

Solen skiner himmlen är blå, vad det är skönt att leva då. Högt i topp går allas humör och det är det som susen gör...

Fan Sandra, du är en pärla på sovgunga!!!
& på tal om sovgunga för er som inte vet. Det är en ny sorts vagga som man hänger på väggen eller över en dörr. Det är en thilänsk vagga som är försvenkad för att pass oss. Den är helt suverrän för bran som har kolik och eller har svårt att komma till ro då den gungar vertikalt. Precis samma som när man står med banet i famnen i vaggar upp och ner som man har gjort otaliga kvällar. Ett måste för många föräldrar kan jag lätt säga. Kolla in länken. Givetvis så säljer vi den på BP. www.sovgunga.se
Och av samma leverantör har den första nappen som är framtagen av en tandläkare kommit för att förhindra nappbett och korsbett. Helt otroligt smarta nappar. Elias har fått prova dessa nappar och han gillar dom båda.

1 kommentar:

alex sa...

MM hade kollat på en sån o var väldigt sugen, men hålet i plånkan hindrade mig,,vad är de för napp?
Måste jag kolla..hoppas du får en super bra kväll med the family