2009-04-04

Igår eftermiddag så fixade vi till våran provisoriska altan. Den blev riktigt bra så nu kan vi sitta där ute i vår och sommar och bara mysa. Det känns så skönt att det blev gjort. Å detva ju så skönt ute igår oxå. Vi gick in och åt kvällsmat, badade baren och slängde dom isängl lite tidigare än vanligt o så slängde jag mig i soffan o tänkte bara slappa ta ett glas rött o bara vara. Då ringer telefonen.... Det va Henke på SF, dom undrade va jag va. Va! sa jag jag ska inte jobba. Jo du är uppsatt på våran tavla. Ok så jag kolla de min almanacka igen men där va det tomt men men dom behövde mig för det va fullproppat med folk så jag kastade på mig kläderna drog en koll i speglen o körde iväg. Ojoj det va full rlle hela kvällen. Fast and the Fourius har haft premiär och den filmen drar MÅNGA pojkar......Popcornen tog slut i ett huj o det va bara att börja poppa nya!!!. Jag va inte hemma förrens efter 23. Då stöp vi i säng.

Jag ska jobba på SF ikväll oxå men det visste jag om...=)

Så innan det åts frukost tog jag steget ut, på med gympaskorna o så bar det iväg. Jag spran lilla rundan som är 2,4 km. Jag fick pausa en lliten stund så jag gick 200 meter. Känns sååå skönt. Nu börjar det kännas i låren men det är ju en härlig kännsla.

Anders pysslar med hydroforen, Elias sover ute i vagnen, Alicia leker med grannflickorna o jag ska ta mig en kopp te ute i solen o njuta av lugnet en stund. Det är jag värd. Jag önskar bara att jag hade en badenbaden.....

Inga kommentarer: