2009-04-08

Nu har jag varit färdigt på Bemanningen för denna gång. Nästa gång blir den 20 o 21/4 så det är ju inte så länge till. Idag har det varit fullt upp. Tjo vad det va svårlöst idag. Men det är kul oxå.
Anders, Peter o Jon va på ölprovning igårkväll. Dom tyckte det va trevligt o dom lärde sig en del. Kul med lite nya kunskaper o särskilt i ett sånt ämne som öl. Det kan man ju inte veta förlite av. Det är som choklad=) Peter sov här o åkte med Anders in till stan på morgonen.

Idag känns det som vi inte hunnit nått här hemma. Jag tvättar inför påskhelgen o är snart klar. Sen ska jag packa. Ungarna är redan klara men så är det ju jag... Vi tusan ska jag ha med mig???

Ja ja, det löser sig, det är ju ett smärre problem.


Jag önskar alla en glad påsk o en riktigt härlig helg

Inga kommentarer: