2009-04-22

Igårkväll skulle Alicia vara utan blöja igen o vid 0315 kom hon tassandes o då hade hon kissat igen. Pratade lite med mamma om det o hon sa att det bara va o bita ihop o ta ett par kissiga nätter så skulle skaen snart vara ur världe. Sandra sa lika dant så vi kör väl på. För sen när vi bytt i sängen o så så frågade vi henne om hon ville vara utan eller ha blöja o då ville hon ha det o den va ju torr när vi steg upp vid halv 8 i morse.

Idag har vi varit på banken o fixat lite med lånen o sen jobbat på BP o nu är jag på Kungsvägen. Full rulle idag med andra ord. Sandra drog till Ullared o jag blev jätteavis. Jag vill oxå dit igen. Jag fick helt klart mersmak. Har bett henne köpa två nya BH:ar till mig då jag köpte fel storlek när jag va där. Dom fick mamma köpa av mig istället.

Nu måste jag gå o jobba lite....Tjing!

1 kommentar:

alex sa...

Man ska ju enligt det "visa", gå upp med dom på natten och få dem att kissa.
Men vem orkar det mitt i natten och vad värre är, tänk om det blir piggelina mitt i natten.
Vem vill vara uppe då?
Jag minns inte hur jag gjorde med André och Jakob skötte det själv.


Såg du hade ringt vännen och min mobil stod på ljuslös så jag missa det