2008-12-02

Alicia kom ner i söndags kväll en runda och då hade jag hängt upp julgardinerna o så såg hon dom satte händerna för munnen o sa: Vad underbart!!! Söt hon e va.

Igår vad det jobb på BP o det va lite slitigt. Det hade kommit lite varor o sen såg det ut som hej kom o hjälp mig på lagret igen. Mina arbetskollegor gör INGENTING på lagret när dom jobbar. Dom går ut o hämtar en stol eller nått o så lämnar dom kartongen kvar, dom kör in en pall o låter pallen stå kvar o plockar inte av den. Jag fattar inte vad dom gör om dagarna.... Ta bara igår när jag va där då hann jag prismärka allt Jabadabado som va kvar, jag hann ta hand om alla andras kartonger jag hann plocka av 1½ pall med varor, ta kunder o sålde ganska bra faktiskt. O ändå va vi bara 2 st hela dan för när den ene kom så gick den andre hem.

Usch, vi hade ganska mycket ränkingar denna månaden, det släpar ju fortfarande på bygget av vardagsrummet så jag e så jävla pank. Skönt att alla julklappar utom Ellens o mamma e klara. Sen ska vi ha Julfest med några grannar på Lucia, det sak bli sååååå roligt. Alla e barnfamiljer så det kommer att krylla med barn o Anton, Tinna o Alicia går på samma dagis. Det är kul.

Nä nu har barnen somnat så jag ska häva mig en stund. Ska jobba på SF ikväll o sen resten av veckan ska jag jobba på BP när Anders kommer hem mellan 14.30-18. Som sagt dåligt med casch så då får man jobba..... (o se glad ut)

Inga kommentarer: