2008-12-03

Lite kompletering

Fick höra av en liten fågel som viskade i mitt öra att någon hade blivit lessen över det jag skrev igår om min tankar om BP. Sorry men det är fortfarade så jag känner o ser på det.

Jag vill tillägga att hon jobbar som tusan med andra saker i butiken o är super, men det jag skrev om igår handlar om lagret. För hade det lagts ner tid o energi därute så hade det inte sett ut som det gör. Så är det bara, det är fakta. I vårt arbete ingår det även att ta hand om lagret. Både hon och jag vet vem den stora boven är. Men det hjälper inte mig. Jag har sagt ifrån från min sida mer kan jag inte göra. Och snälla alla ni som läser, skulle ni har några problem med det ni läser. Hör av er till mig istället för att prata med andra, det kommer ju alltid fram förr eller senare. Ett annat allternativ är ju att inte fortsätta läsa min blogg om man inte gillar det man läser.

Sen hade jag fått en komentar från Anonym:

Det är MIN blogg. Jag skriver precis vad jag vill här o vill man inte läsa behöver man inte. Och lämnar man kommentarer anonymt tycker jag att man e ganska feg.
Nu är det nog skrivet om detta Och jag kommer fortsätta att skriva vad jag vill och om vad jag vill. Så det är ingen ide att ni klagar mer. Det biter inte.

Inga kommentarer: