2008-12-04

Kalas

Igår va vi på 1 årskalas o glöggfest i Häringeryd. Lilja fyllde 1 och det firades. ANders och barnen hade åkt iförväg då jag jobbade till 18 men sen slöt jag upp. Det va en varm o mysig träff och det fikades o skrattades. Det va roligt. Dom stora barnen lekte fint med varandra och dom små lallade mest runt i sina egan världar.
Vi gav Lilja ett par benvärmare, det tyckte vi va en bra present nu när det är kallt ute och man inte vill dra på dom en hel overoll när man ska ut. Det är lite snyggt med tycker jag. Agnes, en kompis barn har ett par och hon va stencool i sina när jag såg henne. Alicia har oxå et par men hon är ju lite äldre än Agnes o Lilja.

Idag ska jag jobba HELA dagen på BP mellan 8-18 så det blir en lång dag. Just nu har jag tagit mig en lite bloggpaus och om 10 minuter öppnar jag. Hoppas det inte blir så jättelungt idag för det är lite spookie o gå här själv i denna stora lokal.

Ha en härlig snöig dag allihopa o ut med er i snön och åk pulka och gör snöänglar.......

Inga kommentarer: