2008-12-08

En lång dag

Började jobba tidigt idag o jobbade till 18.20 på BP sen va det o köra gärnet ner till SF där vi hade P-möte o det va mitt första så det skulle bli kul o se hur det skulle te sig. Och det gick ju bra. Där efter visade dom en film som vi fick titta på, Allt flyter. Måns Herngrens nya film som kommer på bio inom kort.....=)

Det finns en tjej på som jag inte tycker så mycket om men jag är trevlig mot henne för att jag måste o hon kallde mig något väldigt fult idag o innan jag hann prata med henne så hann hon gå. Så just nu har jag lite otalt med henne. Hoppas jag stöter på henne snart igen så jag kan fråga henne om hon menade det hon sa eller om jag missuppfattade henne. Den som lever få se...

God natt alla för nu ska jag sova en stund innan min lediga dag med barnen börja imorron.

Inga kommentarer: