2008-12-28

Herre min tid, vad händer???

Satt uppe i Onsala och läste på nätet om en stökig natt hemma i Växjö. Först va det en man som fått näsan avbiten på Statt. Pucko tänker vi allihopa. Sen när man kommer hem och börja läsa nyheterna så visade det sig att det va en Artist som fått sin näsa avbiten av en polare på ett rum på Statt. Hmmm tankarna börjar rumla runt. Vem eller vilka brukar hyra ett rum på Statt över denna helg. Jo....Petter....Hmm kan det vara han, näää det hoppas jag verkligen inte. MEN... det verkar inte bättre än att det är så. Usch vad hemkt. Hoppas bara att allt blir bra igen. Och att det inte skadar hans karriär förmycket. Visst han sjunger ju inte med nästippen. Men hela hans kropp är ju hans verktyg. Detta är en mycket konstig historia vill jag säga.

Och nu ska jag vara lite egoistisk. Nu har det hänt "mig" 3 hemska saker inom loppet av 2 månader så nu hoppas jag att jag inte ska behöva få höra mer hemskheter. Man säger ju att en olycka kommer i 3.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja enligt flashback så är de väl de fattar nada av historien mer än att det är patetiskt sorgligt..