2008-12-14

Helgen har varit en bra helg. På lördagsem/kvällen va vi bortbjudna till Lilla Vallstugan på julfest med knytkalas. Det va såååå trevligt. Vi umgicks, drack snaps så min näsa domnade bort o åt mycket god mat. Barnen lekte och allt gick bra. Sen kom det ett luciatåg. Barnen gjorde allt för att lussa o bestämda åsikter om det fanns det, det va roligt.

Vi va hemma vid 23-tiden och idag va alla trötta o vi sov länge. Det va skönt.
Efter frullen va det dax att åka och jobba. Idag va det SF som gällde 12-22.30 Det va en lång dag. Det va ganska mycket folk så tiden gick fort men nu har jag fått ont i halsen, kill i öronen och förskylninsblåsa på tungan så livet är lite halvtungt då man vet vad som komma skall.
Jag har inte tid att vara sjuk och hoppas att det vänder. Tror att det är Henke på jobbet som smittat mig för han va dunder förra gången jag träffade honom....
Så nu ör det bingen som gäller....Natti natti.

Nivers.... dom vet inget ännu. Men Alva har donerat sina hjärtklaffat till ett annat barn så hon får finnas kvar på det sättet och det känns skönt o Håkan o Malin tycker det känns skönt att dom har kunnat hjälpa någon annan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad starkt gjort, jag blir helt rörd så här dags på morgonen och börja gråta.