2008-12-21

Idag har vi haft söndagsbestyr. Jag började med en härlig sovmorron till 9.30. Skönt. När jag steg upp så sov Elias fortfarande, Alicia satt och tittade på tv och Anders låg och sov i soffan jämte henne. Det va en ganska rolig syn faktiskt.
Sen blev det bråttom, brödet skulle bakas ut och jäsa 1 timme till på plåten och sen vara i ugnen i 50 minuter. Jag och Alicia skulle gå på Bio kl 13. Mormor ringde och frågade om hon fick följa med och det fick hon. ANders o Elias gjorde andra saker medans vi gottade oss med popcorn. Sen gick hela familje på stan och letade efter dom sista julklapparna men vi lyckade gå i 2,5 timme på stan och inte hitta nått av det vi hade bestämt oss för att köpa.
När vi kom hem så gjorde vi varma mackor, Alicia bråkar som vanligt med att hon inte vill ha den maten som vi lagar men efter en stunds tjurande så kom hon o åt.
Nu väntar vi bara på att mormor ska komma ut för hon sak klippa Anders så han blir julfin.

Imorron ska jag jobba på BP hela dagen, har inte bestämt mig om tisdag ännu. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer: