2008-12-13

Idag har mamma och jag varit och hälsat på Håkan, Malin och Albin. Det va sååå skönt och åka och träffa dom. Det va lite folk där när vi kom men det va ju bara skönt. Malin syster bakade pepparkakor med Albin, farmor Birgitta o kompisen Anders va bara där och det va en mycket lessam stämning i huset men ändå en väldigt vacker värme. Det va så skönt och få se och krama om dom och dom va så goa mot varandra i detta elende. Vi fikade nygjorda pepparkakor med russin på (Albins påhitt) och pratade och grät om vartannat. Det va mycket skönt att ha gjort detta och jag både tror och vet att Håkan o Malin uppskattade att vi kom o delade deras sorg. Nu med facit i hand så vet jag att man inte ska vara rädd för sorgen utan att man mår mycket bättre om man delar den.

Snart så ska vi på julfest i Lilla Vallstugan. Det ska bli mycket trevligt... Elias är förvisso lite febrig så vi stannar nog inte så jättelänge. Men att stanna hemma helt blir oxå tokigt för då bryter Alicia ihop som ser fram emot detta så mycket. För hon sku ju på julfest med Anton o Tinna och några barn till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej ni gjorde rätt, allt för ofta drar man sig undan istället.
Jag tror det uppskattade att ni kom dit, man behöver ju inte säga så mkt. Bara visa att man finns där.
Men jag förstår inte varför, i sömnen PSD?
Verkligen tråkigt och sorgligt.
Hoppas ni får det trevligt ikväll nu och hoppas Elias krya på sig..kram

Anonym sa...

Äh / alex