2008-12-29

Måndag

Så har denna sista måndagen snart nått sitt slut. Idag har jag haft en tråkig dag. Jag har jobbat mellan 10-16. Vi hade så fruktansvärt mycket folk uppe i butiken så vi hann inte med alla för det va bara Marie o jag. Jag trodde jag skulle dö ett tag. Vi hann inte ens gå på toa eller äta. För det uppskattades inte av kunderna som fick vänta sååååå länge på deras tur. Undrar om dom skulle jobba en hel dag utan taobesök eller 1 timmes lunch. Tro inte det!!! Nivån är låg idag känner jag men det har bara varit att bita ihop och se glad ut.

Jag skulle vilja ha en riktig brakfest känner jag med många glada miner men det lär dröja. Jag o Mike ska väl försöka få ihop en liten fest efter helgerna men det är ett tag tills dess. Ja det är allmänt trist just nu. Och ja, jag sitter här och tycker synd om mig själv. Man gör lätt det när man är trött och urtråkad.
Imorron är det jobb på SF på kvällen och vi får se vad vi hittar på imorron på dagen, simhallen eller Leos....

Inga kommentarer: