2008-12-30

Oj oj oj så roligt vi hade på Leo´s idag. Alicia sprang runt som en gasell (eller nått) och Elias spran nästan lika bra. Vi åkte rutchkanor till höger o vänster, hoppade studsmattor o cyklade, va i bollhan och bara klättrade runt överallt. Detta ställe är sååå bra. Vi har bara varit på ett ställe tidigare och det va uppe i Gbg och detva mycket mindre och inte så fint. Här håller verkligen personalen det fint.

Vi fick åka hem vid 16 för jag skulle jobba på bion o så skulle vi ju förbi systemet oxå. Det va världens bilkö in på samarkand så ander shoppade ur bilen från förasidan o gick så hoppade jag från passagerasidan över och körde vidare. När jag väl kom så jag stod på vägen vid Statoil så kom jag på den briljanta iden att jag kör upp till rondellen och kör in med en högersväng istället för att stå 3 kvart o vänta på att få göra en vänstersväng o jag va framme på nolltid. När jag kom bort till systemet så hade dom kö utanför, med en vakt som stod och släppte in. Helt galet. Men Anders hade hunnit in innan dom började med detta. Tur eftersom vi hade tid och passa. Allt va slut därinne så han köpte nått udda ölmärke. Hoppas nu att det smakar gott. Hahaha!!!
På jobbet höll jag på att dö av stress, det va hur mycket folk som helst. Alla salongerna va mer eller mindre fulla på alla föreställningar. Ja idag har man verkligen fått slita för lönen. Helt galet!

Imorron måste jag ringa Elin och höra om dom har öppet på Flitiga Lisas för vi måste köpa en fin blomma/arrangemang till värdparet imorron. Och eftersom dom är så snälla och låter oss hänga på är dom verkligen värda nått coolt o fint från Lisa´s. www.flitigalisasblommor.se

Inga kommentarer: