2009-02-25

5 år

Jag hann inte blogg igår. Igår va det en stor dag. Jag och Anders firade 5 år. Oj vad tiden har sprungit iväg.

När jag kom hem efter jobbet så fick jag reda p att jag skulle vara klar till 18-tiden. Jaha, hurdå klar? Ja lite finkläder på men inte för uppsnoffsad sa han. OK. Så jag tog min nya fin lila topp och ett par snygga jeans o stövlar. Det blev bra. Carl-Oscar o Matilda kom och satt barnvakter åt barnen. Anders hade bokat bord på Båten och vi åt så gott, ryggbiff blev det. Dom har ju så himla god mat där. Vi satt och småpratade om ditten och datten och det va skönt att få äta en god miggad i lugn och ro. Vi hoppade efterrätten och åkte till konsum istället och köpte marängswiss och bjöd hela klanen hemma på istället. Det va mycket godare och mysigare.

Vi gick o la oss tidigt o kollade klart på filmen The red Baron. Den va helt klart godkänd. Man kan säga att vi är lite trötta efter en helg med kräksjukan.


Tack så mycket för jättegod mat o en trevlig kväll my love.

Sen dessutom igår fick vi svar från försäkringsbolagen. Vi skickade in att barnen varit sjuka på vår resa till Teneriffa och från Ving fick vi tillbaka 2200 kr och från hemförsäkringen fick vi tillbaka 1700 kr. Så i detta läget har vi betalat för vår 5000-3900=1100 kr för oss 4 en vecka på Teneriffa på 4 stjärnigt lägehetshotell. Kan det bli bättre???? SVar NEJ! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Redan 5 år WOW vad tiden går..
jag minns ju när ni träffades
hi hi hi..vad fint ni hade..
Bra jobbat bruttan då var den en skön semester som senare lönae sig big time..