2009-02-23

Det blev ingen magsjuka för min del tack o lov men febern sitter i. Va o jobbade idag trots feber igen. Å detta är inte bra. Inte för någon.

Nu ska jag vara lite såndär igen.....

På en av mina arbetsplatser är det kaos. Med allt. Jag vet inte hur länge till jag vill detta. Jag är så lessen och blir bara mer och mer lessen. Jag är sur när jag kommer därifrån o det går ut över min familj och det är inte bra. Jag har verkligen försökt prata om det men det hjälper ingenting. Nu äntligen så rullar grejjerna men stämningen och atmosfären. Man får skäll av 7 av 10 för ditten o datten o hur jag än sliter o står i så blir det inte bra. Man får INGEN hjälp eller support från ledningen. Dom är inte ens där o när dom väl är där så sittes det bara på rumpan. Det är så stökigt o rörigt o fan o hans moster men INGENTING görs. Jag är inte ensam i detta. Vi gör så gott vi kan men nu oprkar inte vi heller längre. Vad ska vi göra då? Stänga eller? Jag tror inte dom förstår hur illa vi har det o hur trötta o lessna vi är över att det är såhär. Vi vill inget annat än att hjälpa till och få det så bra som möjligt men just nu så är orken slut. Det är inte vårt place och det finns saker som vi inte ska eller kan göra men även det känns det som om att vi måste göra för annars så rasar det. Man har ansvar för sin personal o ställe. Det är inte tvärt om. Man har förståelse, men bara till en viss gräns. Och den gränsen är snart nådd för våran del.

Jag vet att detta läs av vederbörande. Jag hoppas du/ni förstår detta nu och att det är allvar. Jag/vi har försökt och prata med dig men kommer inte fram. Vi vet mer än vad ni tror o vi behöver hjälp. Öppna ögonen nu är du/ni snälla. Vi kan vända detta men då måste vi vara enade. Vi vill om ni vill.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara säga, ta hand om dig Rosa och krya på dig, du får inte jobba ihjäl dig.

kram