2009-02-08

Helgen

I fredags så jobbade jag hela kvällen på SF. Det va ju ett tag sen så det va roligt. Mycket folk va det. Sen i lördags så körde jag o Sandra på BP. Fy vad folk vi hade. Fy o fy. Det är roligt när det är mycket folk men det va knappt vi hann med. Det va "långkunder" som vi kallar dom. Och uppe på BP har vi väldigt många långkunder då det ska jämföras tyckas och tänkas. Och det är ju ett måste. Man köper inte en barnvagn för 7-9000 kr på 15 minuter. Jag hade en kund som snart ska ha barn och dom hade inte köpt någon vagn ännu. Och förra helgen va första gången dom kollade på vagn. Oj jo sa jag och efter en stund kände hon sig väldigt nöjd och gick ifrån butiken med en vagn. Hon va så nöjd att jag fick en stor kram. Då blir man själv väldigt nöjd och glad o man känner att man har hjälpt någon och gjort någon glad.

På em så va vi och handlade en present till Elin som fyller år idag. Grattis grattis. och sen va det hem, sova lite och sen va kl kvällen och då myste vi framför TV:n med popcorn o lite godis till Melodifestivalen. Oj oj oj vad bra Alcazar o Emilia va!!! Vi hejjade på dom. Och sen hejjade vi på Scotts o Caroline till andra chansen o så blev det ju oxå. Så igår va det en bra Melodifestival.

Idag söndag så är Ander som spelar innebandy och Alicia har varit hos Linnea på kalas. Jag o Elias tog en fika o en sväng på stan med mormor under tiden. Och i em vid 16 ska vi på kalas hos Elin.
Vilken bra helg det har varit.

Ninni - Alicia vill leka med Tinna någon dag. När passar det er?

Självklart va det Elin som fyller år idag o inte Elias som jag skrivit tidigare...Hihihi!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, ska kika i almenackan, återkommer...

Anonym sa...

Nja men åkpåsen funkar ju bra, den är ju till vagnen och vi har ju vinter än, så det kan vara bra med åkpåse. Inga -5 här inte

Anonym sa...

Aha nu fick jag ihop det, tänkte väl att inte fyller väl Elias idag!!
Nä lite koll har jag faktiskt.
Men du skrev det och menade Elin givetvis..=)

Anonym sa...

Tinna kan leka tis eller onsdag... vilket passar?