2009-02-14

Alla hjärtans dag

När jag kom hem idag så tog vi en härlig promenad i snön med pulkorna. ELias tyckte det va lite konstigt o jobbigt att sitta så. Han ville gärna lägga sig ner men då ramlade han av. Hmmm konstigt!!

Det va riktigt härligt väder ute. Hittade på ett stuprör en jättelång istapp, så fint!




Sen vill jag önska alla en jättebra Alla Hjärtans dag!



Den här underbara blomman fick jag av min familj nu ikväll.

Tack mina älsklingar!

Efter en helt underbar dag så tittar vi på Melodifestivalen. Men hur tänker det svenska folket igentligen. Lili & Susi vidare mot Måns. Nu väntar vi bara på att få reda på vem som ska till finalen kontra andra chansen. Åh tack gode gud att det blev Måns som gick till finalen!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilka härliga vinter bilder..

Anonym sa...

Jag höll på Lilli o Sussi jag..så det så.. fina blommor du fick, vad rart..