2009-02-16

Nya sånger

Idag på morronen har jag fått lära mig 2 nya sånger av Alicia.

Den första går så här: Bä bä vita lamm gick på restaurang. Vet ni vad han gjorde? Kissa under bordet? Då kom polisen ridandes på grisen!!

Den andra går så här: Bä bä svarta get vad det du som sket?

Visst dessa kunda man ju själv när man va liten men dom håller än. Det kan man kalla klassiker!!!

Ha en bra dag allihopa.

Min dag har varit jättebra. Jag o barnen tog det lungt på morgonen jag lämnade dom på dagis strax innan 11 o va på kassautbildning vid 11. Det tog sin lilla stund. Men jag hämtade barnen igen vid strax innan 14. Sen åkte vi hem till Sandra o barnen o lekte en stund o så kom jag ju på att jag skulle till tandläkaren. Ojojoj vad nervös jag blev. Kom dit lagom i tid o så satte dom igång. Jag är nu bedövad i hela huvudet känns det som. Men det har redan börjat släppa. Men ingen mat för mig på ett par timmar sa dom.
Pappa ska sova här inatt o vi ska hjälpa Lasse att hämta C-Os bil Så vi har fullt upp även idag.

Inga kommentarer: