2009-02-05

Torsdag idag

Idag har jag pratat med Sandra och handlat lite mat till min hylla på jobbet. Kollat efter vårjackor till barnen, men fy fan vad dyrt. På Lindex ska dom ha 249 kr o uppåt för en jacka. Jag höll på att dö. Ska jag betala 399 kr för en noname jacka så kan jag lika gärna köpa en Didriksson på jobbet. Jag höll på att dö.....!!!

Sen ikväll så kom mormor o passade barnen. Ander sskulle på styrelsemöte och jag skulle på Me&I-party hos Sofie. Det va riktigt roligt. Jag har aldrig köpt något sånt plagg innan. Har tyckt att det arit för dyrt o inte min stil. Men denna gången så köpte jag en klänning till Alicia och en t-shirt till Elias. Gratis va det inte men va fasen. Fina blir dom.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja i dyraste laget, kvalité si så där. Köpte en dress till Jakob för ett tag sedan, men nää never again.
Däremot rekommenderar jag Didriksson, ja du som har dom på jobbet vet ju. Men dom är suveräna