2009-02-22

Pust säger jag bara.... Nu har min feber kommit tillbaka, 38.6. Jag orkar inte mer just nu. Det räcker att barnen är sjuka. Det är jobbigt att vara/ta hand om sina egna barn när man är sjuk. Alicia säger att hon har ont i mage och jag har fått lite magknip och blivit lite rapig. Undrar om det är på G????
Förskylningen står sig o svedan och killet i öronen ligger där som smör på mackan. Det är sååå trist. Tack gode gud at Anders inte känner något.

Jag hade ganska mycket och göra imorron på BP. Men just nu får vi ta kvällen som den kommer.

Anders va o spelade innebandy i Älmhult idag. 2-2 blev det. Tjoho!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men fan vilken otur ni har då?!
Krya på dig, skulle säga sov sov sov.
Men de är ju lättare sagt än gjort med två småbarn.
Men i storsett det enda som hjälper, sova bort skiten.
Krya på er