2009-02-04

Nytt jobb

Igår orkade jag inte blogga, jag va så trött när jag kom hem vid 21.30. Jag hade först varit på BP mellan 11-14.45 sen åkte jag till mitt nya jobb och gick brevid första gången mellan 15-21. Det va en massa information på en och samma gång. Idag har jag kört samma tur. Förts BP 10-14.45 sen till Kungsvägen 15-21. Det är ett ganska soft jobb som jaghar fått. Kanske inte världens roligaste, men det få gå. Jag är ju bara utlånad igen från min tjänst så jag har inte fått någon fast placering. Och det är ju bra för då är man ju alltid öppen för nya förslag. Vi får se hur det blir med bemanningen, när det sätter igång.

Idag när jag kom hem så luktade det gott i hela huset. Anders hade tagit på sig sin parfym. Mmmm. Den är så god o den va god på honom med.

Nieves - Vi åkte inte tillsammans på resan. Vi stötte på dom på strandpromenaden en dag. O vi umgicks med dom 3 dagar på veckan. Dels så ville vi vara för oss själva o dels för att dom hade åkt ihop o vi ville inte pracka oss på. Så det va superlyckat. Barnen hade lite kompisar att leka med och man var flera som höll koll på alla 6 ungar som sprang runt på stranden.

Inga kommentarer: