2009-02-15

Vi fick sovmorron idag. Vi steg inte upp förrens vid 9. Det va skönt. Jag har ju igen jobbat ganska mycket och va lite trött efter veckan som gått. Alicia ville åka till mormor så hon tog telefonen och ringde och det va ju inga problem så Anders skjutsar in henne just nu. Så vi har bara lilfisen hemma. Vi får väl gå ut en runda i det fina vädret o pulsa i snön om en stund. Sen ska Anders på Innebandy ni eftermiddag med Chrille och Christian.

Hoppas alla får en underbar dag.

Vid 15-tiden mötte jag & Elias upp mormor, Alicia, C-O & Matilda på Askelyckan och tog en fika. Vi myste och pratade. Matilda hade köpt sig ett par nya skor, ett par röda pumps med jättehög klack. Dom va jättecoola och kan man gå i sånna är man skitsnygg. Jag är ju då inte skitsnygg för jag kan inte gå i dom...;)
Sen gick mormor o C-O hem med barnen o jag slank in på SF o småpratde lite med Mike o Johanna. Det va kul o träffa dom o prata lite strunt.

Imorron är en stor dag. Jag ska för första gången på snart 34 år laga ett hål i min tand. Jag ser det lite som ett nederlag men men någongång måste ju vara den första. Jag har fina, starka o bra tänder sa tandläkaren. Det är viktigt att sköta sina tänder noga. Innan dess ska jag ha kassautbildning i det nya systemet på SF, det ska ta någon timme o gå igenom.
Lasse ska oxå imorron få låna C-O:s bil ett tag. Han körde ju av vägen härromdagen ohans bil blev ganska söndrig o håller på att lagas. Lasse klarade sig finfint som tur va. Men det är jobbigt att bo i Elofstorp o bara ha 1 bil.

Inga kommentarer: