2009-02-19

Allt gick jättebra på jobbet naten till igår. Sen åkte jag och jobbade på BP. Skulle jobat till 15 men Jessica på Alicias dagis ringde och Alicia vill följa med en kompis hem o det gick bra för alla så hon åkte o lekte med Maja. Jag fick en konstig känsla i magen. Den va behaglig men... samtidigt så kände jagatt min lilla flicka börjar bli stor. Nu går man in i ett nytt skede i livet. Sina barns kompisar.... Oj vad detta va/är roligt. När jag tänker på det så känner jag mig lycklig. Så jag jobbade till nästan 16.30 o hämta A strax därpå.
Innan jag åkte kom det en kille till jobbet o sökte Uffe, men han va inte där så jag frågade om jag kunde hjälpa honom. Ja... jag undrar om Uffe har plockat ihop grejjer jag skulle få för att skänka till ett barnehem i Polen. Det tände mitt hjärta direkt. Självklart ska vi hjälpa till och vi håller ju på att rensa o städa på lagret så det kom som en skänk från ovan. Så nu har jag ett superprojekt som jag jättegärna gör och jag hoppas att det är ok med Uffe o Ilona.
Gick och småtänkte lite på vad Lasse hade sagt och vad vi pratade om. Jag har en tanke....jag har kläckt den till Anders. Jag ska bygga lite till på tanken o så får vi se vad det leder till.

"Det ända man kan vara säker på är att gör man ingenting kan man inte hjälpa."
Inatt vaknade jag till och va genom svettig. Kände sveda i halsen. Vaknade i morse o hade 38.8 i feber o halsont. Skit för det va jobb idag. Pinsamt att så här i början bli sjuk. Mendet kan man ju inte hjälpa. Så idag ligger jag i sängen och ska kurera mig så mycket jag kan. Imorron är det heldag på BP o SF på lördag.

Inga kommentarer: