2010-01-17

Besök

Idag fick jag sova länge... ända till 11. Det va hur länge sen som helst. Men jag hade extremt svårt o såva igår så jag fick ta till en liten tablett till hjälp o den blir man ganska nockade på så jag sov mi igenom en söndagsmorgon i Villanshöjd. Efter en stund så bestämde jag o mamma att vi skulle åka o hälsa på gamlafarmor. Vi var där vid 14 och fick fika o vi pratade om ditten o datten. O så kom Karin o Lennart oxå o fikade lite. Karin o jag gick lite åt sidan och vi pratade lite om hur farmor mår o så. O hon är ju lite skröpplig o ser inte så bra längre. Hon ska operera sitt öga om 1 månad så det hoppas vi på att det blir lite bättre av det. Men hon behöver lite hjälp hemma så vi ska ta tag i det nu o se om hemtjänsten kan komma o hjälpa henne ibland med ditten o datten.

När vi körde hem så hade det börjat snäa o det blåste fortfarande ganska mycket. Så vi tog det ganska lungt hem. Nu är vi mätta o goa o ska snart börja göra oss färdiga för natten.

Inga kommentarer: