2010-01-05

Sova

Det tog ganska lång tid innan jag somnade men sen har jag sovit hela natten. Vaknade av Anders kl vid 7.30 men somnade om igen. Anders lät mig sov tills 10. Fast då hade jag legat o lyssnat på familjen en stund. Det är ganska skönt o göra det ibland. Slumra o lyssna o bara slappna av. Men jag har fått lite ångest igen och jag har ingen aning om vad den kommer ifrån. Jag känner mig jättestressad och har absolut inget o vara stressad över. Hmmm???

16:00
Först kom mormor ut en sväng o hälsade på. Hon hade pussel med sig till mig, för dom pusslade på tv:n igår o jag blev jättesugen. Sen gick Alicia ut o när jag ätit färdigt så gick jag ut till Alicia och vi skojjade lite i snön, gick till Ines o hämtade posten o pratade lite med folk i by. Va ute en rejäl stund. O så när man kommer in så har det hän grejjer....

Den gamla ytterdörren är borta så nu har vi snart en hall på framsidan. Jippi!!!

Inga kommentarer: