2010-01-12

Tisdag

Igår måndag gjorde vi inte mycket. Anders åkte o hämtade den gula bilen i Alvesta som varit på verkstaden igen, men dom hittade inget fel. Konstigt måste jag säga.... Men rätt som det va när Anders hade kört så kom någon in i hallen. O där stod pappa. Han hade visst pratat med Anders om att sova här, men glömt o säga det till mig. Så det va ju en possitiv överraskning sådär på en måndagskväll. Barnen va trötta efter första dagen på dagis så vi tog det lungt.

Idag har jag varit på möte med Eva min chef, ett första rehabmöte. Vi småpratade lite om ditten o datten. Kändes skönt o prata av sig lite. Efter mötet skulle jag åka hem men då hörde jag en reklamjingel från Växjö Färg o Tapet så då styrde jag kosan dit och gick in o kollade på tapet. Jag hittade inget i det som jag hade tänkt mig så jag gick ifrån det. Jag hittade mycket fint. Det fanns 5 st tapeter som jag fastnade för. Min absoluta favorit är en tapet med ord på. Botten är i pårlemovitt/guld och orden är skrivan i olika nyanser av grått o svart. Ja den e helt underbar. MEN!!!!! den kostar 1400 kr rullen!!! HJÄLP!!!! Jag måste köpa en trisslott så jag vinner storkovan så jag kan köpa min älskade tapet.

Nu ska jag slappa efter en intensiv eftermiddag med 2 supertrötta barn, o kolla på Bygglov.

Inga kommentarer: