2010-01-16

Dirty Harry

Igår va vi bjudna till Pilla på lite samkväm innan vi skulle gå ner till Harrys o kolla på ett band som spelade där. Johan är visst lite involverad o dom andra kände folk i bandet.
Vi blev kalas sena till Pilla för allt bara kajkade ihop här hemma innan vi kom iväg. Men väl där va stämningen på topp. Det va Anna, Stina, Johan, Mike Pilla o så jag o Anders. Vi fick en jättegod Tortilinisoppa med hembakat bröd. Oj så gott det va. Vi åt o njöt. Sen blev det lite spel. Vi spelade Master of the Movies, men det va ju skitsvårt, jag har absolut ingen aning om regissörer o sånt shit. Där efter så spelade vi MIG, det är ett roligt spel. En lättare variant av TP så det ska införskaffas. Efter lite trams o skoj så gick vi ner till Harrys o det va väldigt jobbigt tyckte jag. Det va ju Rockkväll så det va absolut inget fel på musiken o sällskapet men jag tyckte ändå att det va ganska jobbigt o stå där o alla fulla människor o så blev det trångt. Jag gjorde så gott jag kunde, men efter första låten som The Killbilly 5´ers körde så gav jag upp o vi gick hem. Den låten som jag hörde lät bra. Skulle vara kul o lyssna på vad dom har mer.

Inga kommentarer: