2010-01-19

Vädret eller brändheten?

Jösses vad jag är trött o jag är konstigt trött. Liksom slut i kroppen utan att ha gjort något. Trött i kroppen som efter en hel dag i backen o man bara sitter i soffan o bara orkar inte göra nått, ja ni vet... Alltså inte trött i ögonen. Jag har en huvudvärk som sitter som en liten hjälm och jag hör mina egna andetag. Det är lite obehagligt men men det är väl bara att gilla läget. Jag önskar bara att det skulle ta slut o att jag skulle bli den gamla vanliga Rosa igen. Men som många runt omkring mig säger så tar det nog en stund till. Jag tycker fortfarande inte att medicinen har "kicka in" ännu. Får nog ringa doktorn o fråga hur länge jag ska ge det. Jag kan ju inget om medicin liksom...

Igårkväll fick vi mysigt besök av Matilda och Carl-Oscar. Vi åt en jättegod köttfärslimpa med ädelost, bacon o purjolök i. Det va smarrigt o mysigt.

I eftermiddag när jag hämtar barnen ska vi åka till Munges o fika. Det har jag lovat Alicia förra veckan.

Inga kommentarer: