2010-01-13

Hjälp, tröttman tog mig!!

Efter att jag o Sandra varit o simmat åkte jag o hämtade barnen lite tidigare. Men efter alla om o men så va vi färdigpåklädda kl 14. Det tog en hel halvtimme o få ut dom idag. Alicia är mästare på att föhala...roligt måste jag säga.

Lite mellanmål o så hade jag lovat Alicia o få titta på sin julklappsfilm, Tingeling (2:an). Anders kom hem vid 15.30-tiden o då hade jag börjat slumra till filmen så när han steg innaför dörrarna så stängde jag av o somnade som en stock på soffa. Jag har hört vad som har pågått här hemma... Båda barnen har varit jättetrötta. Lite pannkakor på det är ju aldrig fel o så vi 19 åkte barnen i säng. Ett par obligatoriska "komma ner rundor" för Alicia innan hon kom till ro. Nu kollar jag o Anders på Bygglov o har druckit lite glögg. Mmmm gott o varm i magen.

Inga kommentarer: