2010-01-04

Tröttman fortsätter

Ytterligare en ny sömlös natt. Jag somnade sent o vankade tidigt. Nu är jag riktigt trött. Tycker inte att någonting hjälper just nu. Det känns skönt att jag ska träffa min läkare på fredag. Delar av mig önskar att det va imorron istället men det är bara att bita ihop och göra dagarna så bra som möjligt.

I förmiddags va vi o lämnade in den gula bilen igen, hoppas dom hittar felet + att dom igen drar åt fläktremmen så att det slutar tjuta.
Därefter åkte vi in til stan o hyrde 3 nya filmer, En Johan Falk o 2 till som jag inte kommer ihåg.

Medans Elias sov skruvade Anders upp gips i hela hallen ute och det blir sååå fint. Jag längtar riktigt mycket till vår nya hall är klar. Det kommer och bli så fint. Just nu har jag en plan i huvudet att det ska går i svart o turkost där ute...Ja vi får se hur det blir.
Jag o Alicia spa:ade i badkaret under tiden. Alicia hade fått lite badsalt med tuttifrutti doft som hon ville bada i så vi mös där i en stund. Därefter tyckte hon att vi skulle göra lite te o fika och leka vuxna o prata vuxenspråk så då gjorde vi det, men Alicia tyckte inte om te:t så Elias fick dricka upp det när han vaknade. Men han tycker det är namnam.
Snart är kl så mycket så att jag får gå o lägga mig, först ska barnen i säng bara.

Jag har fått brev oxå, från skolan. Jag ska på intevju för o se om jag kommer med i klassen. Det ska bli spännande.. Ett lite kill i magen faktiskt. O så har jag lagt till lite kort i tidigare inlägg...

Inga kommentarer: