2010-01-20

Onsdag

Tagit det piano idag oxå. Jag har vilat o vilat. Och någonstans så känns det som jag måste det. Lite pyssel i hemmet efter jag lämnat barnen o sen är det soffan eller sängen som gäller igen, men ändå är jag o kroppen så trött.

Efter min vila så åkte jag och hämtade barnen igen så åkte vi hem till Ninni, Tinna, Lilja o Bea o fikade och lekte. Vi hade en jättemysig eftermiddag. Barnen va iof lite trötta så det blev en o annan törn men det stärker bara. Jag o Ninni satt o pratade o det va så skönt. Så tusen tack för det Ninni=) O din kompis hade gjort en jättegod kaka...=)

Morfar e här ikväll så Anders o jag passade på att åka o handla ihop utan barnen för det ekade väldigt tomt i kylskåpet. Det va väldigt skönt. Sånt som en barnfamilj kallar för vardagslyx.

Inga kommentarer: