2010-01-25

Idag har jag varit och pratat. Det va riktigt skönt idag. Det är lite svårt och öppna upp sig för en främmande människa men samtidigt så är det ganska skönt för hon har ingen aning om vem jag är och det gör det lättare på något sätt.
Sen tog jag mig en promenad på stan och fönstershoppade. Hamnade borta hos Pilla och vi gick o lunchade. Vi käkade på Spice & rice. O jösses vad gott det va. Jag blev stormmätt men det va så gott i munnen så jag kunde inte sluta äta. Jag hade inte heller ätit någon frukost så jag va ganska hungrig. Jag hann inte käka för jag hade glömt av att jag skulle vara o prata kl 9. Men vi hann med allt, ja allt utom frukost till mig.

Nu är kl 20.30 ungefär o Anders har inte kommit hem ännu. Han va tvungen o jobba över. Igår jobbade han som vanligt o sen satte han sig o jobbade igårkväll ganska sen, va jättetrött i morse o sitter fortfarande kvar på jobbet och imorron ska han upp jättetidigt och åka till Karlstad. Skönt att han ska åka med Patrik så jag antar att han kommer o somna innan dom lämnat stadsgränsen....=). Morfar är här ikväll oxå så jag slipper sitta själv iallafall. Barnen har äntligen somnat o jag sitter o väntar på att Anders ska ringa o jag ska hämta honom. För den gula är på lagning igen så va har bara Volvon just nu. Men jag skulle gärna gått o lagt mig nu.

Inga kommentarer: