2010-01-14

Spruta

Idag har jag varit på ytterligare ett möte. Jag tror att det går vägen men jag har funderat o jag vet inte vad jag vill. Jag är jättekluven o igentligen har jag inte orken. Så jag tror att jag har fattat ett beslut o det är att skjuta det ytterligare lite på framtiden. Det finns kvar o jag måste vara rädd om mig själv i första hand.

Skulle åkt griller med SF men det gick inte. Men jag hoppas att dom hade en superskoj dag.

Sen va det dags för barnen o ta andra sprutan och det gick sådär. Alicia va fast besluten om att titta när hon fick sprutan o det gjorde ju jätte ont. Förra gången lyckades Linda prata bort henne lite grann o hon grät inte men denna gången gick det inte alls. Hon fick en glittrig groda för att hon ändå va så modig. Sen va det lillemans tur o han skrek i högan sky som förra gången. Jobbigt, usch o fy. Han valde ett suddigum som såg ut som en säl...Haha, kul när dom har ett fritt val o se vad dom väljer. Därefter va vi på stan med mormor o gjorde lite ärenden o sen köpte vi fika på Konsum o gick hem o fikade smarriga chokladmuffins o nya Ballerinakex med kladdkakesmak. Mums!!!

Nu är jag jättetrött, det sitter i från igår så jag ska bädda ner mig i sängen med en god kopp te o mysa. Anders är duktig som vanligt o spacklar o slipar i hallen.

Ja just det jag har en korr o göra. Anders noterade att jag hade skrivit fel igårdagens blogg. Vi kollade inte på Bygglov utan på Roomservice... Så...

Inga kommentarer: