2010-01-26

Tisdag

Idag va Elias lite morronsur, men det kändes som att det gick över. Alicia va mest trött. Efter att ha lämnat barnen så körde jag pappa till jobbet. Va på Maxi vid 9.20 o där stod det 20 bilar. Det va så tomt där inne. Har aldrig varit med om Maxi så folktomt. Men det va skönt. Man hörde musik ur högtalare och allt va lungt o stilla. När jag va påväg till kassan såg jag en liten mus kila igenom gångarna. Fröken duktig som jag e sa jag till en kille o han blev alldeles till sig.... Men är det 14 minusgrader ute hade jag inte heller velat vara ute om jag va en liten mus...

Sen träffade jag Sofie en runda på stan. Hon va i stan o undrade om vi skulle ses. Det va jättekul o se henne. Det är hur länge sen som helst. Jag va ganska trött idag o gjorde mitt bästa för att inte verka helt fuckt up, men jag vet inte om jag lyckades..haha!!

När jag hämtade barnen sa Jessica att Elias inte varit sig själv idag. Han har varit gnällig, sitta i knät o allmänt inte bra, men ingen feber. Hmm vad ska det bli av detta. Har tempat honom under kvällen men nix, ingen feber så vi får se...

Anders åkte från Karlstad vid 16.30 så han är inte hemma förrens om någon timme.

Inga kommentarer: