2010-04-14

Fin dag

Idag så har jag hjälp mamma med en grej. Det gick bra. Efter det tog vi en fika och sen en härlig tur på stan. Mamma shoppade loss som bara den, ny klocka o en tröja. Själv provade jag en snygg klänning på Lindex men den satt som röven, typ.
Träffade C-O en snabbis oxå. Det va trevligt. Sen fick jag sätta av till dagis. Hade totalt glömt bort att Alicia följt med en kompis hem så jag va inte inställd på att Elias skulle vara där själv när jag kom. Men det gick ju bra ändå. Hem o så lite mellanmål. Därefter klädde vi på oss och gick ut och skulle precis börja lasta på grejjer på släpet. Då kom Anders runt knuten. Vi fick ihop ett skapligt lass som vi han med o slänga innan tippen stängde. Körde hem och lassade på det som inte fick plats som vi ska slänga imorron. Det är såååååååååååååååååå skönt att skräphögen är borta!!! Anders planterade färdigt häcken och jag hämtade fröken. Maten står i ugnen o snart ska vi kura skymning.

Inga kommentarer: